اطلاعات عمومی

ترفند . ورزشی . جام جهانی. سیاسی . فتوشاپ . تاریخ . کتاب و خلاصه همه چی

اطلاعات عمومی

ترفند . ورزشی . جام جهانی. سیاسی . فتوشاپ . تاریخ . کتاب و خلاصه همه چی

تقابل انگلیس و امریکا در سالگرد انتخابات

                                      

 

در سالگرد حماسه مردم در 22 خرداد 88 ، آمریکا و انگلیس بار دیگر با یکدیگر دیدار خواهند کرد .
به گزارش صراط این دو کشور که در آشوبهای پس از انتخابات ریاست جمهوری نقش بسزایی داشته و برخی از شخصیت های سیاسی آنها از دو نامزد شکست خورده انتخابات جهت دعوت مردم به آشوب در خیابان حمایت کرده بودند ، با دیگر در آستانه سالگرد انتخابات با یکدیگر دیدار خواهند کرد . این دیدار که نسبت به دیدار های گذشته آمریکا و انگلیس کمی متفاوت تر به نظر می رسد قرار است تا امشب در مسابقات جام جهانی فوتبال و در ساعت 23 به وقت ایران صورت بگیرد .
تفاوت دیدار تکراری انگلیس و امریکا صف آرایی این دو کشور در زمین فوتبال و در مقابل یکدیگر است .
هر چند که نتیجه این دیدار هیچ تاثیری در روابط سیاسی دو کشور نخواهد داشت اما تقابل این دو کشور در سالگرد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران به نوبه ی خود جالب توجه به نظر می رسد .
در حالی که جامعه ورزشی انگلیس و امریکا درگیر مسابقات جام جهانی و دیدار رو در روی این دو کشور در این مسابقات است ، سیاسیون امریکایی و انگلیسی متحدانه در تدارک برنامه ریزی جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند .
گفتنی است اخیرا قطعنامه جدید شورای امنیت سازمان ملل علیه فعالیت های هسته ای صلح آمیز ایران به امضای دو کشور متحد امریکا و انگلیس رسید . 
 

 

منبع : http://mardomanesabz.blogsky.com/

نظرات 1 + ارسال نظر
نرم افزار ارسال ایمیل تبلیغاتی فار شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.noavarancorp.sub.ir

قطعاً مهمترین عامل در فروش خوب ، تبلیغات هدفمند در سطح گسترده می باشد . در حال حاضر راه های متنوعی برای تبلیغات محصولاتی اینترنتی وجود دارد اما شاید بتوان ارسال ایمیل تبلیغاتی را به عنوان یکی از موثر ترین روشها برشمرد . در زمینه ایمیل مارکتینگ ، متاسفانه نرم افزارهای موجود از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و در بیشتر موارد ، ایمیل ارسالی به ندرت در پوشه Inbox قرار میگیرد . در این راستا نرم افزاری را آماده نمودیم تا با روشهای فریب دهنده از شناسایی شدن ایمیل به عنوان اسپم جلوگیری کرده و نهایتاً بالاترین بازدهی را برای استفاده کنندگان داشته باشد . همانطور که گفته شد نرم افزارهای مشابه موجود با وجود کیفیت پایین بعضاً از قیمت بالایی نیز برخوردارند . لذا با توجه به نیاز کاربران فارسی زبان این نرم افزار فارسی و رایگان را در اختیار عموم قرار می دهیم . به امید پیشرفت ها آتی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد