اطلاعات عمومی

ترفند . ورزشی . جام جهانی. سیاسی . فتوشاپ . تاریخ . کتاب و خلاصه همه چی

اطلاعات عمومی

ترفند . ورزشی . جام جهانی. سیاسی . فتوشاپ . تاریخ . کتاب و خلاصه همه چی

پرده از چهره گشادن

امروز میخوام بگم کی هستم . من علی نجفی مدیر وبلاگ حذف شده ی etyt.blogfa.com هستم . شاید خیلی از شما منو بشناسین .من از شهریور 88 وبلاگ etyt روباز کردم و شروع به نوشتن مطالب سیاسی تو اون کردم .توآخرای آذر بود که وبلاگم توسط بلاگفا بسته شد. اگه الان هم به اون آدرس برین  خودتون می بینین چی نوشته . بعد وبلاگی با نام etyt1 در بلاگفا ایجاد کردم که با مشکلاتی روبرو شد . بعد از بلاگفا قهر کردم و رفتم سراغ persianblog . یه وبلاگ با نام etyt اونجا ایجاد کردم . اونم که فیلتر شد.     بعدش از سیاست خسته شدم و رفتم سراغ فوتبال .یه وبلاگ به نام sportnews22 تو بلاگفا ایجاد کردم ولی با استقبال زیادی مواجه نشد . بعد تصمیم گرفتم با یکی از همکلاسیهام که اسمش مهدی هست شروع به نوشتن این وبلاگ کنم . راستی   وبلاگ etyt1  تو بلاگفا هنوز مونده و مشکلی نداره هر کی خواست ایمیلشو تو قسمت نظرات بزاره تا پسورد شو براش ایمیل کنم . تشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.coldnight.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری

یه سری هم به من بزن

شاید یه چیز خوبی پیدا کردی تو وبم؟؟؟!!!
منتظرم
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد